![]() |
|
Flinters Reef |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
engelquist
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Medlem siden: 27 Februar 2004 Lokation: 4653 Karise Status: Offline Beskeder: 1221 |
Citér Svar
Emne: Flinters ReefSendt: 18 Marts 2009 kl. 21:56 |
|
http://australia.greatestdivesites.com/townsville/flinders_reef
Ak ja- jeg blev helt rørt da jeg googlede på Flinters reef- det var der jeg havde mine første åben vands dyk tilbage i 80'erne da jeg boede i Brisbane i Australien...
Jeg havde gud ved hvor mange dyk ved dette smukke rev ud for Brisbane og kendte det ud og ind...
Håber at komme derned igen en dag og hoppe ud i det azurblå hav og lade mig synke ned i denne vidunderlige undervandshave.
|
|
|
Mvh Bo Engelquist
|
|
![]() |
|
Munthe
Senior Member
Medlem siden: 26 Maj 2005 Lokation: 2650 Hvidovre Status: Offline Beskeder: 1197 |
Citér Svar
Sendt: 20 Marts 2009 kl. 20:44 |
|
Ja jeg har tænkt på at prøve næsten gang jeg tager til Thailand, jeg mener lige at jeg kan få tid til det, jeg har ca. 2 md. ha ha
|
|
![]() |
|
KimA
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Medlem siden: 07 Juli 2002 Lokation: 4623 Lille-Skensved Status: Offline Beskeder: 4243 |
Citér Svar
Sendt: 21 Marts 2009 kl. 11:49 |
|
Det er 1½ år siden jeg var på Filipinerne, og har ikke været ude og dykke siden. Det er nærmest smertefuldt, når man se og hører om andre der er afsted eller skal afsted.
|
|
![]() |
|
Munthe
Senior Member
Medlem siden: 26 Maj 2005 Lokation: 2650 Hvidovre Status: Offline Beskeder: 1197 |
Citér Svar
Sendt: 21 Marts 2009 kl. 18:49 |
|
Ja ikke, der er godt nok også langggggggggggggggggt til den 30 august.
|
|
![]() |
|
KimA
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Medlem siden: 07 Juli 2002 Lokation: 4623 Lille-Skensved Status: Offline Beskeder: 4243 |
Citér Svar
Sendt: 22 Marts 2009 kl. 12:04 |
|
Munthe, du har i det mindste en tur i udsigte. Vi andre går bare og savler mens vi knokler røven ud af bukserne
|
|
![]() |
|
jager
Senior Member
Medlem siden: 07 Juli 2002 Lokation: 2860 Søborg Status: Offline Beskeder: 1146 |
Citér Svar
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 18:39 |
|
da jeg var i thailand sidst og dykke, blev jeg sku ned til at søge overfladen igen næsten med det samme.
jeg fik en eller ander pisse angst, fatter det simpelt hen ikke, prøvede 2 gange med samme resultat. har omkring 100 dyk uden problemer, men jeg vil ikke tage nogle chancer, tror sku ikke jeg kommer ud og dykke igen, ellers skal det være på nogle dyk på meget lavy vand. jeg lider eller ikke af nogle former for fobi. jager |
|
![]() |
|
Munthe
Senior Member
Citér Svar
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 18:54 |
|
Det var da ikke godt, du må da prøve på noget lavt vand og så se hvad der sker, men jeg har hørt det før, men da har det gået i sig selv igen.
Hvor i Thailand var du ?.
Vi tager ned til svoger i Satahip, og bor der fra vil han så køre os til nogle øre der nede omkring, han er inden for millitæret og disse øre er lukket for offentligheden så det glæder jeg mig meget til
|
|
![]() |
|
engelquist
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Medlem siden: 27 Februar 2004 Lokation: 4653 Karise Status: Offline Beskeder: 1221 |
Citér Svar
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 23:09 |
|
Jeg havde engang sådan en oplevelse- i stærk strøm og uklart vand måtte jeg også bare op til overfladen og det skulle gå stærkt- hvilket ikke er skide smart når man er nede omkring 30 m....
|
|
|
Mvh Bo Engelquist
|
|
![]() |
|
jager
Senior Member
Medlem siden: 07 Juli 2002 Lokation: 2860 Søborg Status: Offline Beskeder: 1146 |
Citér Svar
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 23:15 |
|
vi dykkede sidst på koh chang, men har været flere gange på koh tao. men syntes at dykkerstederne der er blevet meget slidte der.
vi er igang med at bygge hus i surin nu, så kan ikke forestille mig jeg for lov til at rejse rundt til øerne næste gang vi skal der ud, hun skal nok dekorere hus. men hvad fanden så for jeg da slappet af for der er abselut ingen ting at lave der ude. men hun elsker sku at komme hjem til sin familie, det ville vi andre nok også gøre hvis vi rejste om på den anden side af kloden. jager |
|
![]() |
|
engelquist
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Citér Svar
Sendt: 25 Marts 2009 kl. 23:18 |
|
Lyder sgu som et fedt liv- svigerfamilen ved det azurblå hav og masser af koraler... så er det sgu ikk så surt at besøge svigermor
|
|
|
Mvh Bo Engelquist
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |