Forum Start Forum Start > Alt om alt andet der ikke vedrøre saltvand > Generelt
  Aktive emner Aktive emner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saltvandsforum...?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
  Emne Søg Emne Søg  Emne Indstillinger Emne Indstillinger
engelquist Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden: 27 Februar 2004
Lokation: 4653 Karise
Status: Offline
Beskeder: 1221
  Citér engelquist Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Saltvandsforum...?
    Sendt: 01 Marts 2010 kl. 19:39
Hvad sker der ovre på det andet site...? hjemmesiden er tilsynladende lukket ned...Confused
Mvh Bo Engelquist
Til top
ole. Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden: 06 Juni 2006
Lokation: VIDEO
Beskeder: 1264
  Citér ole. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Marts 2010 kl. 19:46
aner ik,det virker som nogen har glemt at betale husleje
Til top
KimA Se Drop Down
Admin Group
Admin Group

Medlem siden: 07 Juli 2002
Lokation: 4623 Lille-Skensved
Beskeder: 4243
  Citér KimA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Marts 2010 kl. 21:24
Forumet her får også en ændring her i morgen. Jeg skal skifte dns server, og det betyder at siden ikke vil være tilgængelig i nogle timer. (Nogle vil opleve det længere tid end andre, men det kan jeg desværre ikke styre). I overmorgen burde alting dog være tilbage til normalt for alle.
Kim Andersen
Akvariet - Mit akvarium samt tekniske nyheder.
Til top
engelquist Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Citér engelquist Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Marts 2010 kl. 21:52
Hvad er dine planer med dette forum Kim...? er der ændringer i sigte.. noget spændende til saltvandsnørderne Smile

Hvordan går det iøvrigt med dit eget saltvandsprojekt- det ville da være spændende at se og følge med i....
Mvh Bo Engelquist
Til top
KimA Se Drop Down
Admin Group
Admin Group

Citér KimA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Marts 2010 kl. 17:06
Sidste først.
Mit akvarie projekt går bogstavligt talt enormt dårligt. Jeg har stadigvæk det lille akvarium, men har gevaldige problemer med brunalger som aldrig nogensinde er set før i så store mængder. Det har været startet helt forfra, fuldstændigt renset, nyt bundlag, nyt vand fra Decocean´s koralø. Men vi endte i samme resultat. Så pt overvejer jeg at lukke det ned og gå i gevaldig tænkeboks.

Mht. forumet, der må jeg erkende, at det er nok ikke ligefrem spændende ideer jeg har til dets fremtid. Faktisk overvejer jeg at lukke det. Det bruges yderst sjældent, og maskinen som driver det er en drønert uden lige. Så det er svært at argumenterer for behovet.

Kim Andersen
Til top
KimA Se Drop Down
Admin Group
Admin Group

Citér KimA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Marts 2010 kl. 17:08
Btw Bo.. Tillykke med fødselsdagen.. Og det var vist en rundere een af slagsen LOL
Kim Andersen
Til top
engelquist Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Citér engelquist Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Marts 2010 kl. 20:10
jep- det er et meget skrapt hjørneLOL...
Held og lykke med dit akvarie - og op på hesten igen... måske burde du overveje en lidt større balje..? det er trods alt nemmere at holde balance i flere liter vand...
Mvh Bo Engelquist
Til top
KimA Se Drop Down
Admin Group
Admin Group

Citér KimA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Marts 2010 kl. 08:22
Det er desværre ikke størrelsen det er galt med, men et eller andet som er helt galt, som jeg bare ikke kan finde. Normalvis burde alger forsvinde igen ved vandskifte/genstart, ihvertfald når der ikke længere er nærring i det. Men i det her tilfælde er der et eller andet som tilføre nærring hele tiden. Kilden kan jeg bare ikke finde!
Kim Andersen
Til top
ole. Se Drop Down
Senior Member
Senior Member

Medlem siden: 06 Juni 2006
Lokation: VIDEO
Beskeder: 1264
  Citér ole. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Marts 2010 kl. 09:16
har du prøvet med nogle "magneter" måske du har tabt noget metal i akvariet
Til top
KimA Se Drop Down
Admin Group
Admin Group

Citér KimA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Marts 2010 kl. 10:20
Det var bla. også min tanke første gang, og derfor jeg valgte at starte helt forfra med nyt bundlag og vand.. Men efter faktisk meget kort tid, så endte vi som sagt med samme resultat.
Kim Andersen
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down