![]() |
|
Saltvandsforum...? |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
engelquist
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Medlem siden: 27 Februar 2004 Lokation: 4653 Karise Status: Offline Beskeder: 1221 |
Citér Svar
Emne: Saltvandsforum...?Sendt: 01 Marts 2010 kl. 19:39 |
|
Hvad sker der ovre på det andet site...? hjemmesiden er tilsynladende lukket ned...
|
|
|
Mvh Bo Engelquist
|
|
![]() |
|
ole.
Senior Member
Medlem siden: 06 Juni 2006 Lokation: VIDEO Status: Offline Beskeder: 1264 |
Citér Svar
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 19:46 |
|
aner ik,det virker som nogen har glemt at betale husleje
|
|
![]() |
|
KimA
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Medlem siden: 07 Juli 2002 Lokation: 4623 Lille-Skensved Status: Offline Beskeder: 4243 |
Citér Svar
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 21:24 |
|
Forumet her får også en ændring her i morgen. Jeg skal skifte dns server, og det betyder at siden ikke vil være tilgængelig i nogle timer. (Nogle vil opleve det længere tid end andre, men det kan jeg desværre ikke styre). I overmorgen burde alting dog være tilbage til normalt for alle.
|
|
![]() |
|
engelquist
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Medlem siden: 27 Februar 2004 Lokation: 4653 Karise Status: Offline Beskeder: 1221 |
Citér Svar
Sendt: 01 Marts 2010 kl. 21:52 |
|
Hvad er dine planer med dette forum Kim...? er der ændringer i sigte.. noget spændende til saltvandsnørderne
Hvordan går det iøvrigt med dit eget saltvandsprojekt- det ville da være spændende at se og følge med i....
|
|
|
Mvh Bo Engelquist
|
|
![]() |
|
KimA
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Medlem siden: 07 Juli 2002 Lokation: 4623 Lille-Skensved Status: Offline Beskeder: 4243 |
Citér Svar
Sendt: 02 Marts 2010 kl. 17:06 |
|
Sidste først.
Mit akvarie projekt går bogstavligt talt enormt dårligt. Jeg har stadigvæk det lille akvarium, men har gevaldige problemer med brunalger som aldrig nogensinde er set før i så store mængder. Det har været startet helt forfra, fuldstændigt renset, nyt bundlag, nyt vand fra Decocean´s koralø. Men vi endte i samme resultat. Så pt overvejer jeg at lukke det ned og gå i gevaldig tænkeboks.
Mht. forumet, der må jeg erkende, at det er nok ikke ligefrem spændende ideer jeg har til dets fremtid. Faktisk overvejer jeg at lukke det. Det bruges yderst sjældent, og maskinen som driver det er en drønert uden lige. Så det er svært at argumenterer for behovet.
|
|
![]() |
|
KimA
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Citér Svar
Sendt: 02 Marts 2010 kl. 17:08 |
|
Btw Bo.. Tillykke med fødselsdagen.. Og det var vist en rundere een af slagsen
|
|
![]() |
|
engelquist
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Senior Member
Citér Svar
Sendt: 02 Marts 2010 kl. 20:10 |
|
jep- det er et meget skrapt hjørne
Held og lykke med dit akvarie - og op på hesten igen... måske burde du overveje en lidt større balje..? det er trods alt nemmere at holde balance i flere liter vand...
|
|
|
Mvh Bo Engelquist
|
|
![]() |
|
KimA
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Citér Svar
Sendt: 04 Marts 2010 kl. 08:22 |
|
Det er desværre ikke størrelsen det er galt med, men et eller andet som er helt galt, som jeg bare ikke kan finde. Normalvis burde alger forsvinde igen ved vandskifte/genstart, ihvertfald når der ikke længere er nærring i det. Men i det her tilfælde er der et eller andet som tilføre nærring hele tiden. Kilden kan jeg bare ikke finde!
|
|
![]() |
|
ole.
Senior Member
Medlem siden: 06 Juni 2006 Lokation: VIDEO Status: Offline Beskeder: 1264 |
Citér Svar
Sendt: 04 Marts 2010 kl. 09:16 |
|
har du prøvet med nogle "magneter" måske du har tabt noget metal i akvariet
|
|
![]() |
|
KimA
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Admin Group
Citér Svar
Sendt: 04 Marts 2010 kl. 10:20 |
|
Det var bla. også min tanke første gang, og derfor jeg valgte at starte helt forfra med nyt bundlag og vand.. Men efter faktisk meget kort tid, så endte vi som sagt med samme resultat.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |